Închiriem multifuncționale pentru
orice volum de printare / scanare pe lună

Acreditãri Canon:


  • investiție inițială zero;
  • posibilitate de încetare a contractului cu preaviz de 30 zile;
  • costuri totale mici – comparativ cu achiziția unui echipament;
  • echipamente adaptate la cerințele actuale de software;
  • flexibilitate: în cazul creșterii numărului de printuri/copii echipamentul va putea fi înlocuit cu unul mai rapid;
  • echipamentul va fi permanent în perfectă stare de funcționare;
  • simplificarea administrării - se asigură toate serviciile, piesele și consumabilele;
  • simplificarea înregistrărilor contabile – o singura factură lunară.
  • se asigură echipament la schimb, în cazul în care reparația nu se realizează într-un timp optim;
  • prețul nu include hârtia.

Pentru un necesar de 5.000 printuri/copii alb-negru se dorește un copiator cu urmatoarele caracteristici:

  • documentele printate să poată fi transformate în format electronic *.pdf sau *.jpeg;
  • documentele printate (cu adnotări / ștampilă etc.) să poată fi trimise pe mail;
  • alimentare automată cu originale și printare față-verso;
  • La cumpãrarea unui copiator Canon iR2520i

     Achiziție:
    • echipament+toner + instalare + configurare: 1.900€;
    • pentru 500.000 copii⇒ 0.0038€ / copie;

    Consumabile:
    • cilindru: 238.5 € / 140.000 copii ⇒ 0.0017 € / copie;
    • toner: 41.1 € / 14.600 copii ⇒ 0.0028 € / copie;

    Costuri de exploatare:
    • service:20 de interventii x 20 € = 400 €
    • piese de uzură:role preluare hârtie 4 x 25 = 100 €
    • alte piese:cuptor: 2 buc = 790 €

    Cost MINIM de exploatare:0.0115 € / copie;

    Sau dacă închiriem un copiator

     Achiziție:
    • echipament + toner + instalare + configurare: 0.00€;

    Cost fix pe copie:
    • chirie lunară:40 € / 4.000 copii ⇒ 0.0100 € / copie;
    • copii suplimetare:0.0110 € / copie;

    Servicii incluse:
    • service/asistenta tehnica;
    • timp de raspuns 4 ore;
    • echipament de schimb;

    Cost MAXIM de exploatare: 0.0110 € / copie;

    Alte avantaje:
    • costuri predictibile
    • fara costuri de aprovizionare;
    • fara costuri de depozitare;
    • garantia asistentei tehnice;

    Prețurile nu includ TVA.
    Va stăm la dispoziție pentru volume de copiere oricât de MICI sau oricât de MARI , pentru ORICE număr de echipamente, ALB-NEGRU sau COLOR Preluăm toate GRIJILE dvs. legate de PROBLEMELE DE PRINTARE

    • investiție inițială zero;
    • posibilitate de încetare a contractului cu preaviz de 30 zile;
    • costuri totale mici – comparativ cu achiziția unui echipament;
    • echipamente adaptate la cerințele actuale de software;
    • flexibilitate: în cazul creșterii numărului de printuri/copii echipamentul va putea fi înlocuit cu unul mai rapid;
    • echipamentul va fi permanent în perfectă stare de funcționare;
    • simplificarea administrării - se asigură toate serviciile, piesele și consumabilele;
    • simplificarea înregistrărilor contabile – o singura factură lunară.
    • se asigură echipament la schimb, în cazul în care reparația nu se realizează într-un timp optim;
    • prețul nu include hârtia.